Alva Lantz

5e November

Publicerad 2012-11-05 20:40:00 i Allmänt,

Bloggade inte igår.. Men jag kände att jag inte hade så myckt vettigt att skriva.... Låg bara i sägen hela dagen och tittade på film typ. Men på kvällen ryckte jag upp mig och stack iväg på ett yoga pass!

Idag startade skolan... känns som att lovet bara blåste bort :( Men det är bara att inse fakta. Nu börjar de tidiga morgnarna med väckarklockans ljud som skär genom huvudet... Men jag kan ju trösta mig med att vi har stortema i tre veckor nu. Stortema är att vi ska skriva ett stort arbete om något som är kopplat till årets tema som i år är "Utveckling". Vi ska också göra en konstnärlig produkt som ska ställas ut för föräldrar mm. Jag funderar på att skriva om hur ett foster växer i magen. Produkten har jag dock inte riktigt funderat klart på än....

Idag efter skolan så åkte jag och Tyra in till stan och fikade lite! Det var supermysigt. Sen när jag kom hem fick jag ett ryck och städade hela rummet och möblerade om! Haha! ibland så händer det :). Nu sitter jag myser i sängen med systern min :)

Ha en fortsatt trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alva Lantz

Jag är en glad tjej som gillar kläder, musik, träning, dans och min pojkvän. Jag går i nian, och som alla andra nior så har jag det stora gymnasievalet framför mig! Det lutar mot estet/musik, men man vet aldrig vad som kan hända.... Jag jobbar som dansinstruktör på en träningsanläggning som heter Studio Wellness. Det bästa jag vet är att äta sushi eller fika med mina bästa vänner :) Följ mig gärna på instagram: alvalantz97

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela