Alva Lantz

7e November

Publicerad 2012-11-07 21:26:03 i Allmänt,

Hallå hallå. Idag började stortemat på riktigt. Det känns skönt och jag fick verkligen en super bra start, så jag får försöka hålla detta tempot genom dessa två veckor jag har framför mig!
Idag på eftermiddagen hade jag ett zumba pass som gick jätte bra! Vår musikledare i kyrkan messade också och frågade om jag ville sjunga solo på breath of heaven på lucia tåget! Åhh vad jag blev glad :) hihi!
Nu ska jag krypa ner och läsa några kapitel i min underbara bok "Elsas hemlighet". Det är säkert många som har läst den, men säger bara att läs de två första böckerna också! För då blir den som bäst :)
Ha det gött :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alva Lantz

Jag är en glad tjej som gillar kläder, musik, träning, dans och min pojkvän. Jag går i nian, och som alla andra nior så har jag det stora gymnasievalet framför mig! Det lutar mot estet/musik, men man vet aldrig vad som kan hända.... Jag jobbar som dansinstruktör på en träningsanläggning som heter Studio Wellness. Det bästa jag vet är att äta sushi eller fika med mina bästa vänner :) Följ mig gärna på instagram: alvalantz97

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela