Alva Lantz

Nu kör vi igen

Publicerad 2012-10-26 15:58:40 i Allmänt,

Hejsan hejsan! Denna bloggen startade jag för typ tre år sen och slutade uppdatera för typ två år sen... Men nu kör vi igen! Nu blir det blogg varje dag :) Hihi.
 
Nu börjar höstlovet!!! Det som vi alla har väntat på är äntligen här. Jag har haft prov idag som gick super bra. Fast att jag sket i plugget igår och i stället kolla på Gossip girl.
Men höstlov betyder inte i mitt fall lediget... Jag ska jobba som danslärare under lovet. Jag är nämligen bliss instruktör och kommer att köra ett koncept nu på lovet. Så jag får ligga i och lära mig alla danser som jag sen ska lära ut. Men hoppas ni kikar in och tar en titt då och då!
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alva Lantz

Jag är en glad tjej som gillar kläder, musik, träning, dans och min pojkvän. Jag går i nian, och som alla andra nior så har jag det stora gymnasievalet framför mig! Det lutar mot estet/musik, men man vet aldrig vad som kan hända.... Jag jobbar som dansinstruktör på en träningsanläggning som heter Studio Wellness. Det bästa jag vet är att äta sushi eller fika med mina bästa vänner :) Följ mig gärna på instagram: alvalantz97

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela